Podstawowe informacje na temat telebimów, w jaki sposób obecnie się je wykorzystuje w reklamie zewnętrznej.

Zewnętrzna reklama od lat jest niezwykle chętnie wykorzystywana i popularna przez rozmaite firmy. W ostatnim czasie w miejsce zwykłych, olbrzymich bilboardów zaczynają się pojawiać elektroniczne tablice, zwane telebimami.

Wykorzystują one do swojego działania wysoko wydajne, kolorowe diody, których barwą światła i natężeniem da się łatwo sterować. Każdy z punktów matrycy składa się z trzech diod, które w rezultacie dają barwę widzianą przez odbiorców. Tego typu telebimy mają szereg istotnych zalet, dzięki którym ich popularność cały czas wzrasta. Przede wszystkim umożliwiają wyświetlanie reklam bez względu na warunki pogodowe, co w przypadku tradycyjnych plakatów różnie bywało. Użyte diody mają taką wydajność, że je doskonale widać nawet z kilkusetmetrowej odległości, nie przeszkadza im także ciemność, opady czy mgła – .
reklama zewnętrzna

Autor: Ryan Bodenstein
Źródło: http://www.flickr.com
Kolejnymi zaletami, jakimi się charakteryzuje reklama (zobacz też: foliowanie samochodu) na telebimie Trójmiasto, jest bardzo duża elastyczność jeśli chodzi o jej emisję. Przy tradycyjnej tablicy reklamowej zmiana obrazu wiązać się będzie z koniecznością podjechania pracownika, który naklei nowy. W przypadku telebimów wszystko wygląda dużo prościej, wystarczy zaprogramować odpowiednią sekwencję emisji, wgrać ją do sterownika i wszystko będzie działało –

Coraz częściej również się spotyka sytuacje, kiedy sieć telebimów w danej miejscowości jest zdalnie sterowana przez jedną firmę, dzięki czemu daje to możliwość opracowywania rozbudowanych kampanii reklamowych.

Zainteresował Cię ten tekst? Więc czytaj to biegły rewident, na co masz chęć na następnej stronie, którą z pasją dla Ciebie opracowaliśmy.

Popularność telebimów cały czas rośnie i wszystko wskazuje na to, że trend taki się jeszcze będzie nasilał.