Reklama zewnętrzna

Zewnętrzna reklama zwana jest z języka angielskiego outdoor bądź uliczną reklamą.
Outdoor oznacza reklamę, jaka jest eksponowana na zewnątrz na specjalnie do tego określonych nośnikach reklamy: billboardach, filarach ogłoszeniowych, nośnikach zainstalowanych na wiatach przystankowych lub kioskach, tablicach elektronicznych czy też telebimach.

Druk

Autor: Peter Kofler
Źródło: http://www.flickr.com
Reklamy zewnętrzne należą do technik marketingu niestandardowego bądź marketingu partyzanckiego. Przykładem takowej reklamy może być opakowanie domku albo reklama wielkoformatowa z spożytkowaniem form trójwymiarowych.
rodzaje reklam outdoorowych: billboardy Wrocław to popularne tablice wielkoformatowe określone do demonstracji plakatów reklamowych. Zazwyczaj umieszczane są przy ulicach poza terenami zabudowanymi. Billboard nierzadko bywa oświetlony dla zapewnienia należytej widzialności plakatu nocą. Citylight – jest to reklamowy panel o wymiarach 1,20 × 1,80 m. Reklamowy plakat zawieszany jest za szybą i podświetlany. Citylight montowane są na wiatach przystankowych, latarniach lub jest wolnostojącą reklamą. Reklama (malarstwo artystyczne na ścianach) pneumatyczna – jest to dmuchana reklama, posiada mobilny pneumatyczny nośnik zewnętrznej reklamy. Jest prędka w montażu i bezproblemowa w transporcie, a oprócz tego efektownie się prezentuje. Wykorzystywana jest na imprezach plenerowych. Reklama (www.capira.pl) wielkoformatowa – tego rodzaju reklamy mają powierzchnię powyżej 100 m². W większości wypadków są instalowane na ścianach budynków czy też na rusztowaniu podczas remontu domu.

Reklamy wielkoformatowe zrealizowane są z siatki winylowej backlight, która przepuszcza światło albo z pełnego winylu frontlight, który nie przepuszcza światła. Reklama wielkoformatowa może też posiadać formę wolnostojącej reklamy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*