plakat

plakat

Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna mieniona jest z języka angielskiego outdoor albo uliczną reklamą.
Outdoor oznacza reklamę, która jest eksponowana na zewnątrz na celowo do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamontowanych na wiatach przystankowych albo kioskach, tablicach elektronicznych lub telebimach.

Reklama outdoorowa – jedna z korzystniejszych alternatyw promocji i dotarcia do klienta

Rynek towarów i świadczeń jest współcześnie bardzo bogaty i pojawia się coraz więcej korporacji prezentujących produkty zmodernizowane bądź w nowej, lepszej wersji. Nie sposób ukryć, że konkurencja ciągle zwiększa się i czasami trudno jest utrzymać swoją pozycję, dlatego tak dużo firm mocno skupia się na właściwej reklamie. Jest to dla nich najlepsza sposobność dotarcia do wielkiego grona kupujących i zarazem ośmielenie ich do sprawdzenia propozycji firmy. Spośród wielu okazji zareklamowania się na rynku niezmiennie od lat bardzo dużym uznaniem raduje się reklama outdoorowa, która w bardzo prosty sposób pozwala dotrzeć do dużego grona klientów. Jest także w największym stopniu ekonomiczna i wykorzystywana może być na przeróżne metody.