Reklama zewnętrzna

Zewnętrzna reklama zwana jest z języka angielskiego outdoor bądź uliczną reklamą.
Outdoor oznacza reklamę, jaka jest eksponowana na zewnątrz na specjalnie do tego określonych nośnikach reklamy: billboardach, filarach ogłoszeniowych, nośnikach zainstalowanych na wiatach przystankowych lub kioskach, tablicach elektronicznych czy też telebimach.

Druk

Autor: Peter Kofler
Źródło: http://www.flickr.com
Reklamy zewnętrzne należą do technik marketingu niestandardowego bądź marketingu partyzanckiego. Przykładem takowej reklamy może być opakowanie domku albo reklama wielkoformatowa z spożytkowaniem form trójwymiarowych.
rodzaje reklam outdoorowych: billboardy Wrocław to popularne tablice wielkoformatowe określone do demonstracji plakatów reklamowych. Zazwyczaj umieszczane są przy ulicach poza terenami zabudowanymi. Billboard nierzadko bywa oświetlony dla zapewnienia należytej widzialności plakatu nocą. Citylight – jest to reklamowy panel o wymiarach 1,20 × 1,80 m. Reklamowy plakat zawieszany jest za szybą i podświetlany. Citylight montowane są na wiatach przystankowych, latarniach lub jest wolnostojącą reklamą. Reklama pneumatyczna – jest to dmuchana reklama, posiada mobilny pneumatyczny nośnik zewnętrznej reklamy. Jest prędka w montażu i bezproblemowa w transporcie, a oprócz tego efektownie się prezentuje.

Wszystkie opisywane tutaj dane po przejściu na stronę www (http://www.kiszcars.pl/) są bardzo ciekawe, zatem nie wahaj się dłużej, tylko znajdź większą ilość wiadomości, które Cię fascynują.

Wykorzystywana jest na imprezach plenerowych. Reklama wielkoformatowa – tego rodzaju reklamy mają powierzchnię powyżej 100 m². W większości wypadków są instalowane na ścianach budynków czy też na rusztowaniu podczas remontu domu.

Reklamy wielkoformatowe zrealizowane są z siatki winylowej backlight, która przepuszcza światło albo z pełnego winylu frontlight, który nie przepuszcza światła. Reklama wielkoformatowa może też posiadać formę wolnostojącej reklamy.